איסוף עצמי
איסוף עצמי מהמשתלה בגן השומרון ללא עלות.
מומלץ להגיע לאסוף בהקדם, ולוודא לפני ההגעה כי הפריטים מוכנים עבורכם.
הובלה חברתית
מכיוון שצמחים הם דבר חי, לא ניתן לשלוח אותם באמצעות חברות משלוחים והפצה רגילות. לכן, עלויות ההובלה גבוהות במיוחד. ולכן, על מנת לספק את השתילים במצב טוב ובמחירי משלוח נמוכים, אנחנו מובילים אותם בעצמנו בשיטה של משלוח חברתי מרוכז.
אנחנו מרכזים הזמנות לפי אזורים, ומוציאים את המשלוח כאשר הצטברו מספר הזמנות, לרוב בתוך 14 ימי עסקים. כך אנחנו יכולים להציע מחירי משלוח נמוכים וחברתיים. שימו לב – אין אפשרות לקבוע מראש את יום האספקה. אנחנו נעדכן מראש לפני מועד האספקה בסמס ונבקש שתאשרו.
השירות כולל משלוח והובלה עד לבית הלקוח/ה, כולל פריקה לכניסה לחצר או לדירה, בתוך אזור החלוקה המרכזי. בעבור הזמנות מחוץ לאזור החלוקה המרכזי, אנו ניצור קשר על מנת לעדכן באם המשלוח מתאפשר.
גבולות אזור החלוקה המרכזי
- צפון: עד קו נהריה – צפת – ראש פינה – טבריה – עין חרוד.
- מזרח: עד קו חבל לכיש – ירושלים – מודיעין – הקו הירוק
- דרום: עד קו שדרות – אופקים – באר שבע – מיתר – חבל לכיש.
דמי משלוח
לכל הזמנה יתווספו אוטומטית דמי משלוח בהתאם לסך הרכישה:
- הזמנה בסכום עד 1000 ש”ח – דמי משלוח בסך 250 ש”ח.
- הזמנה בסכום 1001-2000 ש”ח – דמי משלוח בסך 150 ש”ח.
- הזמנה בסך 2000 ש”ח ומעלה – משלוח חינם.
בעבור הזמנות מחוץ לאזור החלוקה המרכזי, אנו ניצור קשר על מנת לעדכן באם המשלוח מתאפשר, וכן תיגבה תוספת מרחק של 5 ש”ח לק”מ מגבול אזור החלוקה.
זמן אספקה
בתוך אזור החלוקה המרכזי אנחנו נשתדל לספק את הזמנתכם בתוך 14 ימי עסקים.
בעבור הזמנות מחוץ לאזור החלוקה המרכזי ייתכנו זמני המתנה ארוכים יותר.
מוצרים באיסוף עצמי
שימו לב – מוצרים אשר לא נוכל לספק במשלוח החברתי:
- מצע שתילה
- שתילים בגודל XL
הובלה פרטית
ניתן לתאם איתנו הובלה פרטית.
צרו עמנו קשר לתיאום והצעת מחיר.
ביטולים, החזרות והחלפות של מוצרים במשלוח
ביטול ע”י המשתלה (מלא/חלקי)
במידה ונבצר מאיתנו לספק את המשלוח במלואו או בחלקו, אנו ניצור קשר לפני החלוקה להצעת חלופות.
ביטול ע”י הלקוח/ה (מלא / חלקי)
- ביטול הזמנה לפני ששובצה לחלוקה – החזר מלא בניכוי דמי ביטול (5% או 100 ש”ח הנמוך מביניהם).
- ביטול הזמנה לאחר ששובצה לחלוקה, אך לפני יום ההובלה – החזר חלקי ע”ס 85%.
- ביטול הזמנה (או סירוב לקבלת המשלוח) במהלך יום ההובלה עצמו – החזר חלקי ע”ס 50%.
שינויים לקראת המשלוח
שינויים, תוספות והחלפות יתאפשרו עד ליום העסקים שלפני ההובלה, בתיאום טלפוני או בוואטסאפ.
החלפה והחזרה של פריטים שהתקבלו במשלוח
- החלפה והחזרה של פריטים תקינים אשר הגיעו במשלוח תתאפשר ע”פ החוק להגנת הצרכן.
- יש להחזיר את הפריטים עצמאית למשתלה כשהם במצב טוב כפי שהתקבלו.
- פריטים אשר נמצאו פגומים או לא תואמים את מה שהוזמן, יזוכו במלואם או יוחלפו במשלוח הבא לאזור, ללא חיוב נוסף.